În fiecare an, întrebăm angajații din România care sunt factorii cei mai importanți pentru ei în alegerea unui angajator. Raportul nostru de employer branding oferă o imagine clară asupra acestor preferințe, ajutând companiile să-și îmbunătățească imaginea de angajator.
Raportul nostru se bazează pe:
• cercetare detaliată a percepțiilor publicului larg despre brandul angajatorului, cu o experiență vastă de peste 22 de ani în acest domeniu la nivel global,
• sondaj independent realizat cu peste 163.000 de respondenți și intervievarea a 5.944 de companii la nivel mondial,
• analiză a atractivității angajatorilor pe piața locală și internațională,
• informații valoroase pentru a ajuta companiile să-și construiască o imagine puternică în rândul angajaților.
vezi raportul pe țarărandstad employer brand research.
Suntem experți în branding-ul de angajator și efectuăm cercetări independente și cuprinzătoare asupra a ceea ce relevă nevoile, așteptările și punctul de atracție al angajaților într-o organizație. Randstad Employer Brand Research analizează principalii factori de alegere a unui angajator din 34 de piețe.
de ce contează brandul angajatorului?
Companiile cu un brand de angajator ridicat primesc de doua ori mai multe cereri de angajare.
50% dintre candidați nu ar lucra pentru o companie cu o reputație proastă, în ciuda unui salariu mai mare.