randstad employer brand
-
employer branding- ce este?
Employer branding este un proces strategic prin care o companie își construiește și își promovează propria imagine și reputație ca angajator, în vederea atragerii și reținerii de talente. Employer branding-ul este o componentă esențială a strategiei de resurse umane, care contribuie la creșterea atractivității și competitivității companiei în piața forței de muncă.
Randstad, ca și companie specializată în soluții de resurse umane, pune un accent deosebit pe employer branding, ajutând companiile să-și dezvolte și să-și promoveze brandul de angajator. Acest proces poate include îmbunătățirea culturii organizaționale, crearea unui mediu de lucru pozitiv, dezvoltarea și promovarea valorilor și misiunii companiei, precum și furnizarea de beneficii atractive și oportunități de dezvoltare a carierei.
Un employer branding puternic și bine dezvoltat poate atrage și reține talente valoroase, contribuind astfel la creșterea performanței și succesului companiei pe termen lung.
-
de ce e important studiul nostru de employer branding?
În contextul schimbărilor de pe piața muncii și a tendinței a 70% dintre angajați de a fi deschiși spre noi oportunități profesionale, angajatorii din sectoare diferite caută talente pentru compania lor.
Pentru a atrage oamenii potriviți pentru business-ul tău, ai nevoie de un brand de angajator puternic.
Cu ajutorul studiului nostru despre employer branding, vei afla ce nevoi și așteptări au angajații de la angajatorii lor și cum să îți construiești un brand de angajator relevant și în conformitate cu valorile organizației tale.