Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Candidat ideal
Orientat către client;
Abilități de rezolvare a problemelor;
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
Competență în limba engleză (obligatoriu);
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Descrierea postului
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
Distracție și echipă profesională;
Angajare cu normă întreagă;
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
Concediu plătit;
Mediul echipei non-corporative;
Activități și team building-uri;
Ofertă salarială personalizată;
Tichete de masă;
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
Locație: București, zona Plaza România, Metrou Lujerului, lucru de la birou :)
Așteptăm aplicația ta pe adresa de e-mail: oana.stoian@randstad.ro
Orientat către client;
Abilități de rezolvare a problemelor;
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
Competență în limba engleză (obligatoriu);
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Salutare și bine ai venit la o oportunitate extraordinară de a face parte din echipa noastră de suport tehnic!
Descrierea postului
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
Distracție și echipă profesională;
Angajare cu normă întreagă;
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
Concediu plătit;
Mediul echipei non-corporative;
Activități și team building-uri;
Ofertă salarială personalizată;
Tichete de masă;
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Candidat ideal
Orientat către client;
Abilități de rezolvare a problemelor;
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
Competență în limba engleză (obligatoriu);
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Descrierea postului
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
Distracție și echipă profesională;
Angajare cu normă întreagă;
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
Concediu plătit;
Mediul echipei non-corporative;
Activități și team building-uri;
Ofertă salarială personalizată;
Tichete de masă;
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
Locație: București, zona Plaza România, Metrou Lujerului, lucru de la birou :)
Așteptăm aplicația ta pe adresa de e-mail: oana.stoian@randstad.ro
Orientat către client;
Abilități de rezolvare a problemelor;
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
Competență în limba engleză (obligatoriu);
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Salutare și bine ai venit la o oportunitate extraordinară de a face parte din echipa noastră de suport tehnic!
Descrierea postului
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
Distracție și echipă profesională;
Angajare cu normă întreagă;
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
Concediu plătit;
Mediul echipei non-corporative;
Activități și team building-uri;
Ofertă salarială personalizată;
Tichete de masă;
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
rezumat
accelerați aplicația prin partajarea profilului
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.