Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    7 locuri de muncă găsite pentru serviciu clienți, call center

    filtru1
    curata tot
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      OfferWe are looking for a Technical Support Engineer (L2) for a top global company, a leader in providing business services and solutions. This role offers the opportunity to work in a dynamic environment and support users by solving technical issues following best practices. Responsibilities:Managing complex cases escalated from the L1 team;Troubleshooting and documenting technical incidents following internal procedures;Providing feedback and support to
      OfferWe are looking for a Technical Support Engineer (L2) for a top global company, a leader in providing business services and solutions. This role offers the opportunity to work in a dynamic environment and support users by solving technical issues following best practices. Responsibilities:Managing complex cases escalated from the L1 team;Troubleshooting and documenting technical incidents following internal procedures;Providing feedback and support to
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      OfferWe are looking for a Technical Support Engineer (L2) for a top global company, a leader in providing business services and solutions. This role offers the opportunity to work in a dynamic environment and support users by solving technical issues following best practices. Responsibilities:Managing complex cases escalated from the L1 team;Troubleshooting and documenting technical incidents following internal procedures;Providing feedback and support to
      OfferWe are looking for a Technical Support Engineer (L2) for a top global company, a leader in providing business services and solutions. This role offers the opportunity to work in a dynamic environment and support users by solving technical issues following best practices. Responsibilities:Managing complex cases escalated from the L1 team;Troubleshooting and documenting technical incidents following internal procedures;Providing feedback and support to
      • cluj-napoca, cluj
      • permanent
      Organisation/Departmentcustomer service/e-commerceJob descriptionRăspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;Atinde obiectivele individuale și de
      Organisation/Departmentcustomer service/e-commerceJob descriptionRăspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;Atinde obiectivele individuale și de
      • cluj-napoca, cluj
      • permanent
      Organisation/Departmentcustomer service/ e-commerceJob descriptionEnsure the delivery of a quality experience on each and every transaction;Ensure that all reviews are recognized, recorded, confirmed and solved effectively;Supply high-quality service in accordance with given processes and procedures;Consistently utilize scripts, Knowledge Center tools and Hot News according to call center and client procedures.RequirementsCroatian native/ advanced level;En
      Organisation/Departmentcustomer service/ e-commerceJob descriptionEnsure the delivery of a quality experience on each and every transaction;Ensure that all reviews are recognized, recorded, confirmed and solved effectively;Supply high-quality service in accordance with given processes and procedures;Consistently utilize scripts, Knowledge Center tools and Hot News according to call center and client procedures.RequirementsCroatian native/ advanced level;En
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi
      Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar.Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar.Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support

    Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    Serviciu clienți, call center locuri de muncă pe regiune

    Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.