Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    5 loc de muncă Permanent în Administrativ, asistent, recepție găsit

    filtru2
    curata tot
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      OfferCăutăm un Contabil organizat și responsabil pentru a se alătura unei companii in domeniulmarketingului și publicitățiiResponsabilități:● Contabilitate Primară:○ Emiterea și verificarea facturilor;○ Gestionarea dosarului de contabilitate (facturi, bonuri fiscale, deconturi);○ Transmiterea documentelor financiare (extrase bancare, rapoarte, exporturi);○ Descărcarea și verificarea facturilor din diverse platforme;● Financiar:○ Verificarea și asocierea în
      OfferCăutăm un Contabil organizat și responsabil pentru a se alătura unei companii in domeniulmarketingului și publicitățiiResponsabilități:● Contabilitate Primară:○ Emiterea și verificarea facturilor;○ Gestionarea dosarului de contabilitate (facturi, bonuri fiscale, deconturi);○ Transmiterea documentelor financiare (extrase bancare, rapoarte, exporturi);○ Descărcarea și verificarea facturilor din diverse platforme;● Financiar:○ Verificarea și asocierea în
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/DepartmentConstructionsJob descriptionPentru unul dintre clientii nostri, din zona de constructii-amenajari interioare, suntem in cautarea unui Office Asisstant. RequirementsSe ocupa de tot ceea ce tine de aprovizionarea produselor pentru birou (office supply).Gestioneaza achizitionarea biletelor de avion si a cazarilor pentru toate deplasarile.Se asigura ca politica ‘Clean Desk’ este respectata.Organizeaza meeting-urile care au loc in office.
      Organisation/DepartmentConstructionsJob descriptionPentru unul dintre clientii nostri, din zona de constructii-amenajari interioare, suntem in cautarea unui Office Asisstant. RequirementsSe ocupa de tot ceea ce tine de aprovizionarea produselor pentru birou (office supply).Gestioneaza achizitionarea biletelor de avion si a cazarilor pentru toate deplasarile.Se asigura ca politica ‘Clean Desk’ este respectata.Organizeaza meeting-urile care au loc in office.
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      RequirementsResponsabilități:Prezintare de jocuri tip casino live.Împarte cărțile și explică regulile jucătorilor, asigurând o experiență plăcută pentru aceștia. Cerințe:Entuziasm și dorință de a învăța lucruri noi.Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional.Disponibilitate pentru a lucra în ture 24/7 (L-D, 5 zile).OfferSalariu și bonusuri:Primele 2 luni: 3.000 RON netDupă 2 luni: 3.722 RON netDupă 6 luni: 4.280 RON netBonus lunar de performanță de
      RequirementsResponsabilități:Prezintare de jocuri tip casino live.Împarte cărțile și explică regulile jucătorilor, asigurând o experiență plăcută pentru aceștia. Cerințe:Entuziasm și dorință de a învăța lucruri noi.Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional.Disponibilitate pentru a lucra în ture 24/7 (L-D, 5 zile).OfferSalariu și bonusuri:Primele 2 luni: 3.000 RON netDupă 2 luni: 3.722 RON netDupă 6 luni: 4.280 RON netBonus lunar de performanță de
      • mioveni, arges
      • permanent
      Job descriptionCautam un Responsabil Administrativ pentru clientul nostru din Mioveni!Responsabilitati:- Gestionarea documentelor, coordonarea corespondenței;- Organizarea întâlnirilor și asigurarea unui flux eficient al informațiilor între departamente;- Gestionarea inventarului de birou și asigurarea unui mediu de lucru ordonat  și profesionist;- Rol cheie în asigurarea funcționalității zilnice a biroului. Cerinte:- Experiență anterioară în roluri admini
      Job descriptionCautam un Responsabil Administrativ pentru clientul nostru din Mioveni!Responsabilitati:- Gestionarea documentelor, coordonarea corespondenței;- Organizarea întâlnirilor și asigurarea unui flux eficient al informațiilor între departamente;- Gestionarea inventarului de birou și asigurarea unui mediu de lucru ordonat  și profesionist;- Rol cheie în asigurarea funcționalității zilnice a biroului. Cerinte:- Experiență anterioară în roluri admini
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/DepartmentDescrierea roluluiHei, ești gata să devii punctul central al biroului nostru din București? Căutăm un Office Manager entuziast și energic, care să aducă un plus de organizare și bună dispoziție în echipa noastră. În fiecare zi vei fi responsabil de gestionarea activităților administrative, coordonarea corespondenței și asigurarea unei atmosfere plăcute la birou. Vei avea grijă de achiziționarea materialelor necesare și vei colabora s
      Organisation/DepartmentDescrierea roluluiHei, ești gata să devii punctul central al biroului nostru din București? Căutăm un Office Manager entuziast și energic, care să aducă un plus de organizare și bună dispoziție în echipa noastră. În fiecare zi vei fi responsabil de gestionarea activităților administrative, coordonarea corespondenței și asigurarea unei atmosfere plăcute la birou. Vei avea grijă de achiziționarea materialelor necesare și vei colabora s

    Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    Administrativ, asistent, recepție locuri de muncă pe regiune

    Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.