🎉 Căutăm Responsabil Back Office Asigurări pentru a sprijini departamentul de Daune Auto, gestionând dosarele de daune într-un mod eficient și profesionist! 🏢
🔍 Ce căutăm:
Absolvent de studii superioare (studiile tehnice sunt un avantaj) 🎓
Abilități excelente de comunicare și organizare 📋
Cunoștințe solide de Microsoft Office 💻
Limba engleză – nivel mediu/avansat 🌍
🔧 Ce vei face:
Administrezi electronic datele și documentele pentru dosarele de daune 🗂️
Menții legătura cu clienții și partenerii privind starea dosarelor ✉️
Pregătești și verifici ordinele de plată și alte documente financiare 💶
Respecți termenele și legislația în vigoare pentru soluționarea dosarelor ⚖️
🌟 Ce oferim:
Mod de lucru hibrid 🏙️
Bonuri de masă de 40 lei/zi 🍽️
Reducere de 50% la serviciile companiei 🏦
Mediu de lucru prietenos și dinamic 🤝
Oportunități de dezvoltare profesională 🚀
📍 Sky Tower, București
Dacă ești pregătit/ă să faci parte dintr-o companie care îmbină inovația cu excelența în servicii, aplică acum și contribuie la redefinirea experienței clienților în asigurări! ✨
Offer
🎉 Căutăm Responsabil Back Office Asigurări pentru a sprijini departamentul de Daune Auto, gestionând dosarele de daune într-un mod eficient și profesionist! 🏢
🔍 Ce căutăm:
Absolvent de studii superioare (studiile tehnice sunt un avantaj) 🎓
Abilități excelente de comunicare și organizare 📋
Cunoștințe solide de Microsoft Office 💻
Limba engleză – nivel mediu/avansat 🌍
🔧 Ce vei face:
Administrezi electronic datele și documentele pentru dosarele de daune 🗂️
Menții legătura cu clienții și partenerii privind starea dosarelor ✉️
Pregătești și verifici ordinele de plată și alte documente financiare 💶
Respecți termenele și legislația în vigoare pentru soluționarea dosarelor ⚖️
🌟 Ce oferim:
Mod de lucru hibrid 🏙️
Bonuri de masă de 40 lei/zi 🍽️
Reducere de 50% la serviciile companiei 🏦
Mediu de lucru prietenos și dinamic 🤝
Oportunități de dezvoltare profesională 🚀
📍 Sky Tower, București
Dacă ești pregătit/ă să faci parte dintr-o companie care îmbină inovația cu excelența în servicii, aplică acum și contribuie la redefinirea experienței clienților în asigurări! ✨
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.