Cautam un Responsabil Administrativ pentru clientul nostru din Mioveni!
Responsabilitati:
- Gestionarea documentelor, coordonarea corespondenței; - Organizarea întâlnirilor și asigurarea unui flux eficient al informațiilor între departamente; - Gestionarea inventarului de birou și asigurarea unui mediu de lucru ordonat și profesionist; - Rol cheie în asigurarea funcționalității zilnice a biroului.
Cerinte:
- Experiență anterioară în roluri administrative; - Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului; - Capacitatea de a lucra independent și în echipă; - Cunoștințe bune de operare PC și a pachetului Microsoft Office; - Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Offer
- Salariu competitiv, adaptat experienței și competențelor tale; - Beneficii atractive, inclusiv asigurare medicală și alte avantaje; - Oportunități de dezvoltare profesională și personală; - Un mediu de lucru prietenos și suportiv.
Job description
Cautam un Responsabil Administrativ pentru clientul nostru din Mioveni!
Responsabilitati:
- Gestionarea documentelor, coordonarea corespondenței; - Organizarea întâlnirilor și asigurarea unui flux eficient al informațiilor între departamente; - Gestionarea inventarului de birou și asigurarea unui mediu de lucru ordonat și profesionist; - Rol cheie în asigurarea funcționalității zilnice a biroului.
Cerinte:
- Experiență anterioară în roluri administrative; - Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului; - Capacitatea de a lucra independent și în echipă; - Cunoștințe bune de operare PC și a pachetului Microsoft Office; - Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Offer
- Salariu competitiv, adaptat experienței și competențelor tale; - Beneficii atractive, inclusiv asigurare medicală și alte avantaje; - Oportunități de dezvoltare profesională și personală; - Un mediu de lucru prietenos și suportiv.
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.