reprezentant vanzari sibiu.

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Căutăm pentru clientul nostru, un important producător local de uși secționale și rulouri pentru ferestre, un Reprezentant de Vânzări activ și motivat, care să ajute la dezvoltarea portofoliului de clienți în regiunea Sibiu. Este un rol de tip hunting, în care vei identifica noi oportunități, vei consilia tehnic clienții și vei fi responsabil de începerea colaborării cu aceștia.

Responsabilități

  • Gestionezi zonele alocate și ești responsabil de dezvoltarea vânzărilor B2B în Sibiu, Brașov, Covasna, Harghita.
  • Prospectezi constant piața pentru a identifica clienți noi.
  • Stabilești întâlniri și efectuezi zilnic vizite la potențiali clienți.
  • Prezinți și explici oferta companiei, oferind consultanță tehnică și financiară.
  • Negociezi și finalizezi vânzările, asigurând lansarea comenzii.
  • Introduci clienții în baza de date și menții informațiile actualizate.
  • Realizezi rapoarte săptămânale de activitate și comunici constant cu managerul direct.
  • Participi la traininguri și acționezi în spiritul valorilor companiei.

 

Pachet de beneficii

  • Oportunitatea de a lucra pentru cel mai mare producător local de uși de garaj și rulouri exterioare.
  • Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete cadou de sărbători (Crăciun & Paște).
  • Training plătit de 2 săptămâni în București + suport intens în primele luni.
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon, internet, materiale promoționale.
  • Posibilități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
  • Acces la o cultură bazată pe respect și autonomie.

 

Cerințe

  • Minimum 2-3 ani experiență în vânzări B2B pe teren, în domenii tehnice.
  • Experiență în vânzare consultativă și hunting.
  • Foarte bune abilități de comunicare, negociere și relaționare.
  • Studii superioare finalizate (de preferat în domenii tehnice: construcții, automatizări, inginerie).
  • Cunoștințe bune de Excel, calcul tehnic și financiar.
  • Cunoștință solidă a pieței locale și capacitate de planificare a activității.
  • Atitudine pozitivă, autonomie, seriozitate și dorință de învățare continuă.
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară.

 

Locație: Sibiu (cu deplasări)

Tip job: Full time

Contract: Nedeterminat

 

Aplică acum!

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata pentru următorul pas în cariera ta, trimite CV-ul tău la: cristina.novac@randstad.ro



Offer

Căutăm pentru clientul nostru, un important producător local de uși secționale și rulouri pentru ferestre, un Reprezentant de Vânzări activ și motivat, care să ajute la dezvoltarea portofoliului de clienți în regiunea Sibiu. Este un rol de tip hunting, în care vei identifica noi oportunități, vei consilia tehnic clienții și vei fi responsabil de începerea colaborării cu aceștia.

Responsabilități

  • Gestionezi zonele alocate și ești responsabil de dezvoltarea vânzărilor B2B în Sibiu, Brașov, Covasna, Harghita.
  • Prospectezi constant piața pentru a identifica clienți noi.
  • Stabilești întâlniri și efectuezi zilnic vizite la potențiali clienți.
  • Prezinți și explici oferta companiei, oferind consultanță tehnică și financiară.
  • Negociezi și finalizezi vânzările, asigurând lansarea comenzii.
  • Introduci clienții în baza de date și menții informațiile actualizate.
  • Realizezi rapoarte săptămânale de activitate și comunici constant cu managerul direct.
  • Participi la traininguri și acționezi în spiritul valorilor companiei.

 

Pachet de beneficii

  • Oportunitatea de a lucra pentru cel mai mare producător local de uși de garaj și rulouri exterioare.
  • Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete cadou de sărbători (Crăciun & Paște).
  • Training plătit de 2 săptămâni în București + suport intens în primele luni.
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon, internet, materiale promoționale.
  • Posibilități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
  • Acces la o cultură bazată pe respect și autonomie.

 

Cerințe

  • Minimum 2-3 ani experiență în vânzări B2B pe teren, în domenii tehnice.
  • Experiență în vânzare consultativă și hunting.
  • Foarte bune abilități de comunicare, negociere și relaționare.
  • Studii superioare finalizate (de preferat în domenii tehnice: construcții, automatizări, inginerie).
  • Cunoștințe bune de Excel, calcul tehnic și financiar.
  • Cunoștință solidă a pieței locale și capacitate de planificare a activității.
  • Atitudine pozitivă, autonomie, seriozitate și dorință de învățare continuă.
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară.

 

Locație: Sibiu (cu deplasări)

Tip job: Full time

Contract: Nedeterminat

 

Aplică acum!

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata pentru următorul pas în cariera ta, trimite CV-ul tău la: cristina.novac@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.