Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    5 loc de muncă Permanent în Serviciu clienți, call center găsit

    filtru2
    curata tot
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar.Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar.Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      • cluj-napoca, cluj
      • permanent
      Organisation/Departmentcustomer service/ e-commerceJob descriptionEnsure the delivery of a quality experience on each and every transaction;Ensure that all reviews are recognized, recorded, confirmed and solved effectively;Supply high-quality service in accordance with given processes and procedures;Consistently utilize scripts, Knowledge Center tools and Hot News according to call center and client procedures.RequirementsCroatian native/ advanced level;En
      Organisation/Departmentcustomer service/ e-commerceJob descriptionEnsure the delivery of a quality experience on each and every transaction;Ensure that all reviews are recognized, recorded, confirmed and solved effectively;Supply high-quality service in accordance with given processes and procedures;Consistently utilize scripts, Knowledge Center tools and Hot News according to call center and client procedures.RequirementsCroatian native/ advanced level;En
      • cluj-napoca, cluj
      • permanent
      Organisation/Departmentcustomer service/e-commerceJob descriptionRăspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;Atinde obiectivele individuale și de
      Organisation/Departmentcustomer service/e-commerceJob descriptionRăspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;Atinde obiectivele individuale și de
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi
      Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi

    Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.