Achizițiile joacă un rol important în orice companie, având impact direct asupra costurilor și eficienței operaționale. Dacă îți dorești o carieră în acest domeniu, Randstad România îți pune la dispoziție o gamă largă de oportunități, de la entry-level până la poziții de management. Indiferent dacă ai experiență în selecția de furnizori, negocierea contractuală sau optimizarea lanțului de aprovizionare, aici găsești locuri de munca potrivite pentru tine.
Sectorul de achiziții oferă numeroase posibilități de angajare. Iată trei roluri pe care le oferim la Randstad România.
Pe acest post, ești responsabil de menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Referentul de relații clienți se asigură că fiecare interacțiune respectă standardele companiei și contribuie la o experiență pozitivă pentru client. Vei răspunde întrebărilor, le vei rezolva problemele și vei oferi suport clienților prin telefon, chat sau e-mail. Dacă te mândrești cu abilități de comunicare, atenție la detalii și orientare către soluții, aplică acum pentru un post aici.
Specialist Servicii ClientiAcest rol se ocupă cu gestionarea și menținerea informațiilor despre furnizori. Procurement Supplier Data Steward asigură corectitudinea informațiilor despre partenerii comerciali, inclusiv detalii de contact, condiții contractuale și istoricul comenzilor. Acesta colaborează cu echipele de achiziții și IT pentru a asigura un flux de date precis și eficient.
Procurement Supplier Data StewardGestionarul are un rol important în organizarea și supravegherea stocurilor din depozit. Responsabilitățile sale includ verificarea documentelor de livrare și actualizarea evidenței stocurilor. De asemenea, el realizează inventare periodice și optimizează fluxul logistic pentru ca totul să fie cat mai eficient. Pe lângă gestionarea materialelor, coordonează și activitatea echipelor
GestionarAgenția noastră de recrutare conectează talentele cu oportunitățile de achiziții. De la posturi de relații clienți la tehnician mentenanță, te putem ajuta să găsești locul de muncă potrivit. Datorită rețelei noastre extinse de angajatori, avem acces rapid la numeroase oferte de muncă în domeniul achizițiilor achiziții. Contactează-ne azi pentru pentru a începe căutarea jobului tău în domeniul achizițiilor!
Ai găsit un loc de muncă în domeniul achizițiilorcare ți se pare potrivit? Aplică rapid apăsând pe butonul „Aplică” din anunț. Dacă ești conectat în cont, detaliile tale vor fi completate automat.
Nu ai un cont? Nicio problemă! Îți poți introduce datele și manual.
Ți-e greu să găsești un loc de muncă în achiziții potrivit? Folosește funcția noastră de alerte de joburi. Dă clic pe „primește alerte de locuri de muncă pentru această căutare” și completează-ți datele. De fiecare dată când apare un nou loc de muncă, vei fi notificat imediat.
● locuri de munca contabilitate
● locuri de munca administrative
● locuri de munca relatii publice
● locuri de munca inginerie
● locuri de munca sănătate
● locuri de munca IT
● locuri de munca securitate
● locuri de munca marketing
● locuri de munca transport
● locuri de munca vânzări