management accountant.

oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

logistica/ management accountant



Job description

Responsabilități principale:

  • Realizarea de sarcini contabile generale regulate și ad-hoc (accruals, contabilitate mixtă, active fixe etc.).
  • Verificarea și reconcilierea declarațiilor din sub-registre și registrul general.
  • Participarea la închiderea lunară (reconcilierea bilanțului și pregătirea P&L, inclusiv raportarea variațiilor).
  • Contribuția la pregătirea Situației Financiare Anuale.
  • Colaborarea cu echipa de contabili din registrul general.
  • Colaborarea cu auditori și autorități, participarea la audituri interne și externe.
  • Asigurarea conformității cu reglementările locale (GAAP).
  • Calculul taxelor, pregătirea declarațiilor fiscale și efectuarea plăților (CIT, TVA).
  • Reconcilierea conturilor de taxe cu registrul general.
  • Asistență în pregătirea documentației de prețuri de transfer.
  • Colaborare cu departamentele operaționale, participare și sprijin în implementarea de noi procese.
  • Înțelegerea cerințelor locale și utilizarea instrumentelor de raportare necesare în Workday.


Requirements

Cerințe:

  • Diplomă universitară în Finanțe (avantaj).
  • Calificări de contabil autorizat (înregistrarea nu este obligatorie).
  • Experiență profesională într-un mediu internațional (experiența în SSC este un avantaj).
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit – utilizare zilnică).
  • Cunoașterea sistemelor ERP (preferabil Workday, dar nu obligatoriu).
  • Abilități avansate în MS Office, în special Excel.
  • Abilități excelente de comunicare.
  • Capacitatea de a lucra în echipă și independent.
  • Proactivitate.


Offer

Partenerul nostru, o companie internațională de logistică și management al lanțului de aprovizionare, care oferă o gamă variată de servicii, inclusiv transport aerian și maritim, logistică contractuală, depozitare, ambalare și soluții de vizibilitate a lanțului de aprovizionare, caută un Management Accountant experimentat și ambițios pentru o oportunitate interesantă în Brasov, gestionând activități de contabilitate managerială pentru sucursale din Europa.



Applications

Ce oferim:

  • Program de lucru flexibil/hibrid (9-17)
  • Oportunități de training și dezvoltare profesională.
  • O cultură de lucru prietenoasă, relaxată și plăcută.
  • Recunoaștere pentru performanțe și participare la diverse competiții interne.
  • Salariu competitiv și beneficii atractive, inclusiv tichete de masa, bonus de performanță și al 13-lea salariu.
Organisation/Department

logistica/ management accountant



Job description

Responsabilități principale:

  • Realizarea de sarcini contabile generale regulate și ad-hoc (accruals, contabilitate mixtă, active fixe etc.).
  • Verificarea și reconcilierea declarațiilor din sub-registre și registrul general.
  • Participarea la închiderea lunară (reconcilierea bilanțului și pregătirea P&L, inclusiv raportarea variațiilor).
  • Contribuția la pregătirea Situației Financiare Anuale.
  • Colaborarea cu echipa de contabili din registrul general.
  • Colaborarea cu auditori și autorități, participarea la audituri interne și externe.
  • Asigurarea conformității cu reglementările locale (GAAP).
  • Calculul taxelor, pregătirea declarațiilor fiscale și efectuarea plăților (CIT, TVA).
  • Reconcilierea conturilor de taxe cu registrul general.
  • Asistență în pregătirea documentației de prețuri de transfer.
  • Colaborare cu departamentele operaționale, participare și sprijin în implementarea de noi procese.
  • Înțelegerea cerințelor locale și utilizarea instrumentelor de raportare necesare în Workday.


Requirements

Cerințe:

  • Diplomă universitară în Finanțe (avantaj).
  • Calificări de contabil autorizat (înregistrarea nu este obligatorie).
  • Experiență profesională într-un mediu internațional (experiența în SSC este un avantaj).
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit – utilizare zilnică).
  • Cunoașterea sistemelor ERP (preferabil Workday, dar nu obligatoriu).
  • Abilități avansate în MS Office, în special Excel.
  • Abilități excelente de comunicare.
  • Capacitatea de a lucra în echipă și independent.
  • Proactivitate.


Offer

Partenerul nostru, o companie internațională de logistică și management al lanțului de aprovizionare, care oferă o gamă variată de servicii, inclusiv transport aerian și maritim, logistică contractuală, depozitare, ambalare și soluții de vizibilitate a lanțului de aprovizionare, caută un Management Accountant experimentat și ambițios pentru o oportunitate interesantă în Brasov, gestionând activități de contabilitate managerială pentru sucursale din Europa.



Applications

Ce oferim:

  • Program de lucru flexibil/hibrid (9-17)
  • Oportunități de training și dezvoltare profesională.
  • O cultură de lucru prietenoasă, relaxată și plăcută.
  • Recunoaștere pentru performanțe și participare la diverse competiții interne.
  • Salariu competitiv și beneficii atractive, inclusiv tichete de masa, bonus de performanță și al 13-lea salariu.

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.