oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

Office/ Administration



Job description

Salutare,

Căutăm o persoană energică și organizată pentru rolul de Office Assistant în echipa noastră. 

Ce vei face în acest rol?

  • Primești și ghidezi vizitatorii companiei.

  • Gestionezi apeluri, emailuri și corespondența, asigurând arhivarea documentelor.

  • Organizezi călătoriile de afaceri (bilete, cazare, închiriere autoturisme).

  • Menții relațiile cu furnizorii și partenerii, gestionând contractele si arhivarea acestora (digital si fizic).

  • Esti responsabil de office management si intretinerea acestuia.

  • Responsabil pentru gestiune IT si echipamente .

  • Gestiune casa si protocol.

  • Pregătești set-upul pentru întâlniri și evenimente.

  • Realizezi activități de protocol și asiguri un mediu de lucru organizat.

  • Traduci documente și propui îmbunătățiri pentru activitățile administrative.

  • Redactezi rapoarte de activitate și respecți politicile companiei.

  • Oferi suport managerului, preluând sarcinile administrative de rutină.

 



Requirements
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare.

  • Atenție distributivă și concentrare.

  • Atitudine proactivă și orientare către rezultate.

  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.

  • Capacitatea de a realiza sarcini repetitive.

  • Abilități organizatorice în gestionarea timpului, sarcinilor și locului de muncă.

  • Dispoziție pentru mici deplasări (local).

  • Capacitatea de a prelucra și transmite informații altor factori decizionali.

 



Offer
  • Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională.

  • O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster).

  • Program de lucru flexibil și opțiunea de a lucra într-un sistem hibrid.

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

Organisation/Department

Office/ Administration



Job description

Salutare,

Căutăm o persoană energică și organizată pentru rolul de Office Assistant în echipa noastră. 

Ce vei face în acest rol?

  • Primești și ghidezi vizitatorii companiei.

  • Gestionezi apeluri, emailuri și corespondența, asigurând arhivarea documentelor.

  • Organizezi călătoriile de afaceri (bilete, cazare, închiriere autoturisme).

  • Menții relațiile cu furnizorii și partenerii, gestionând contractele si arhivarea acestora (digital si fizic).

  • Esti responsabil de office management si intretinerea acestuia.

  • Responsabil pentru gestiune IT si echipamente .

  • Gestiune casa si protocol.

  • Pregătești set-upul pentru întâlniri și evenimente.

  • Realizezi activități de protocol și asiguri un mediu de lucru organizat.

  • Traduci documente și propui îmbunătățiri pentru activitățile administrative.

  • Redactezi rapoarte de activitate și respecți politicile companiei.

  • Oferi suport managerului, preluând sarcinile administrative de rutină.

 



Requirements
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare.

  • Atenție distributivă și concentrare.

  • Atitudine proactivă și orientare către rezultate.

  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.

  • Capacitatea de a realiza sarcini repetitive.

  • Abilități organizatorice în gestionarea timpului, sarcinilor și locului de muncă.

  • Dispoziție pentru mici deplasări (local).

  • Capacitatea de a prelucra și transmite informații altor factori decizionali.

 



Offer
  • Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională.

  • O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster).

  • Program de lucru flexibil și opțiunea de a lucra într-un sistem hibrid.

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.