oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

Human Resources



Job description

 

Căutăm coleg/ă, Junior Account  entuziasmat, care dorește să își construiască cariera într-un domeniu dinamic.

Responsabilități:

  • Emiterea deconturilor, asigurându-te că acestea sunt corecte și conforme cu procedurile interne.

  • Emiterea facturilor către clienți.

  • Verificarea și înregistrarea facturilor primite, conform proceselor interne și reglementărilor fiscale.

  • Încărcarea facturilor în sistemul contabil și repartizarea acestora pe centre de cost corespunzătoare.

  • Comunicarea eficientă cu furnizorii externi pentru clarificarea oricăror discrepanțe legate de facturi sau deconturi. 

  • Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru asigurarea unei gestionări corecte și eficiente a documentelor financiare.

 



Requirements
  • Minim 1 an și jumătate experiență în domeniul contabilității sau într-un rol similar.

  • Cunoștințe de bază în utilizarea software-urilor de contabilitate și a instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word).

  • Limba engleză la nivel conversațional (vorbit și scris).

  • Atenție la detalii și abilități de organizare.

  • Abilități bune de comunicare și interacțiune cu echipe externe și interne.

  • Cunoștințe de bază în procesul de facturare și contabilitate.

 



Offer
  • Posibilitatea de a învăța și de a crește într-un mediu profesional dinamic.

  • Oportunități de dezvoltare continuă

  • Pachet de beneficii (abonament medical, tichete de masă);

  • Flexibilitate în organizarea modului în care lucrezi (program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra de acasă).

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

Organisation/Department

Human Resources



Job description

 

Căutăm coleg/ă, Junior Account  entuziasmat, care dorește să își construiască cariera într-un domeniu dinamic.

Responsabilități:

  • Emiterea deconturilor, asigurându-te că acestea sunt corecte și conforme cu procedurile interne.

  • Emiterea facturilor către clienți.

  • Verificarea și înregistrarea facturilor primite, conform proceselor interne și reglementărilor fiscale.

  • Încărcarea facturilor în sistemul contabil și repartizarea acestora pe centre de cost corespunzătoare.

  • Comunicarea eficientă cu furnizorii externi pentru clarificarea oricăror discrepanțe legate de facturi sau deconturi. 

  • Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru asigurarea unei gestionări corecte și eficiente a documentelor financiare.

 



Requirements
  • Minim 1 an și jumătate experiență în domeniul contabilității sau într-un rol similar.

  • Cunoștințe de bază în utilizarea software-urilor de contabilitate și a instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word).

  • Limba engleză la nivel conversațional (vorbit și scris).

  • Atenție la detalii și abilități de organizare.

  • Abilități bune de comunicare și interacțiune cu echipe externe și interne.

  • Cunoștințe de bază în procesul de facturare și contabilitate.

 



Offer
  • Posibilitatea de a învăța și de a crește într-un mediu profesional dinamic.

  • Oportunități de dezvoltare continuă

  • Pachet de beneficii (abonament medical, tichete de masă);

  • Flexibilitate în organizarea modului în care lucrezi (program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra de acasă).

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.