customer support agent - german (remote).

oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

customer service/e-commerce



Job description
  • Răspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;
  • Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;
  • Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;
  • Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;
  • Atinde obiectivele individuale și de echipă;
  • Îndeplinește toate sarcinile atribuite de supervizorii săi în termenele solicitate și în limitele conturilor desemnate;
  • Identifică potențiale oportunități de vânzare și le transferă echipei de vânzări, acolo unde este aplicabil, în conformitate cu liniile directoare și procesele stabilite.


Requirements

 Cunoștințe excelente de germană (C1) și engleză (B2)
 Abilități de comunicare și empatie
 Dorința de a lucra remote și de a face parte dintr-o echipă dedicată



Offer

Dacă vorbești germana la nivel C1 și engleza la nivel B2, ești orientat către clienți și îți dorești un job remote într-un mediu prietenos, te așteptăm în echipa noastră! Vei lucra pentru un site de produse naturale și suplimente alimentare, fără a face vânzări, ci oferind suport clienților



Applications

Program: Ture de 7.5 ore + 1 oră pauză de masă, în intervalul 8:00 – 20:00
Mod de lucru: Remote

Salariu corelat cu experienta si
Tichete de masă: 30 RON/zi lucrătoare
Bonus la semnare: 3000 Euro brut (plătit în 12 luni)
Bonus de performanță: 150 Euro brut/lună (după 3 luni)
Asigurare medicală privată
Discounturi la parteneri

Organisation/Department

customer service/e-commerce



Job description
  • Răspunde solicitărilor clienților într-un mod eficient și profesional, respectând termenele stabilite;
  • Înregistrează toate apelurile cu acuratețe și în conformitate cu procedurile;
  • Dezvoltă și menține cunoștințe complete despre produsele și serviciile clientului, atât tehnice, cât și procedurale;
  • Gestionează corespondența conform cerințelor sau solicitărilor;
  • Atinde obiectivele individuale și de echipă;
  • Îndeplinește toate sarcinile atribuite de supervizorii săi în termenele solicitate și în limitele conturilor desemnate;
  • Identifică potențiale oportunități de vânzare și le transferă echipei de vânzări, acolo unde este aplicabil, în conformitate cu liniile directoare și procesele stabilite.


Requirements

 Cunoștințe excelente de germană (C1) și engleză (B2)
 Abilități de comunicare și empatie
 Dorința de a lucra remote și de a face parte dintr-o echipă dedicată



Offer

Dacă vorbești germana la nivel C1 și engleza la nivel B2, ești orientat către clienți și îți dorești un job remote într-un mediu prietenos, te așteptăm în echipa noastră! Vei lucra pentru un site de produse naturale și suplimente alimentare, fără a face vânzări, ci oferind suport clienților



Applications

Program: Ture de 7.5 ore + 1 oră pauză de masă, în intervalul 8:00 – 20:00
Mod de lucru: Remote

Salariu corelat cu experienta si
Tichete de masă: 30 RON/zi lucrătoare
Bonus la semnare: 3000 Euro brut (plătit în 12 luni)
Bonus de performanță: 150 Euro brut/lună (după 3 luni)
Asigurare medicală privată
Discounturi la parteneri

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.