contabil.

oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

Contabilitate/Financiar



Job description

Suntem in cautarea unui coleg pentru postul de Contabil, deschis in cadrul unei companii din domeniul implementare si mentenanta pentru Sisteme de Securitate.

Principalele responsabilitati:

  • operarea facturilor primite/emise si inregistrarea pe centre de cost si incadrarea corecta in linia de buget in sistemul ERP;

  • operarea documentelor contabile (delegatii, deconturi, dispozitii de plata, registru de casa angajati, etc);

  • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;

  • suport pentru centralizare inventare;

  • suport department HR, SSM si Administrativ;

  • intocmeste situatii necesare conducerii firmei pentru diverse analize;

  • participa activ in analiza diferitelor situatii (monitorizarea, interpretarea datelor, etc);

  • asigura actualizarea bazei de date in program;

  • alte atributii mentionate in fisa postului.

 



Requirements
  • Studii medii sau superioare;
  • Permis auto cat. B;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Experienta in contabilitate primara si gestionarea unei baze de date;
  • Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de operare ERP (Pluriva);
  • Atentie la detalii, la cifre, eficienta in indeplinirea sarcinilor;
  • Abilitati utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook);
  • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si lucru in echipa;
  • Amabilitate, seriozitate, profesionalism.

 



Offer
  • program de L-V, intervalul 9:00-17:30;
  • contract pe perioada nedeterminata;
  • tichete de masă de 30 RON/zi;
  • al 13-lea salariu;


Applications

oana.stoian@randstad.ro

Organisation/Department

Contabilitate/Financiar



Job description

Suntem in cautarea unui coleg pentru postul de Contabil, deschis in cadrul unei companii din domeniul implementare si mentenanta pentru Sisteme de Securitate.

Principalele responsabilitati:

  • operarea facturilor primite/emise si inregistrarea pe centre de cost si incadrarea corecta in linia de buget in sistemul ERP;

  • operarea documentelor contabile (delegatii, deconturi, dispozitii de plata, registru de casa angajati, etc);

  • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;

  • suport pentru centralizare inventare;

  • suport department HR, SSM si Administrativ;

  • intocmeste situatii necesare conducerii firmei pentru diverse analize;

  • participa activ in analiza diferitelor situatii (monitorizarea, interpretarea datelor, etc);

  • asigura actualizarea bazei de date in program;

  • alte atributii mentionate in fisa postului.

 



Requirements
  • Studii medii sau superioare;
  • Permis auto cat. B;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Experienta in contabilitate primara si gestionarea unei baze de date;
  • Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de operare ERP (Pluriva);
  • Atentie la detalii, la cifre, eficienta in indeplinirea sarcinilor;
  • Abilitati utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook);
  • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si lucru in echipa;
  • Amabilitate, seriozitate, profesionalism.

 



Offer
  • program de L-V, intervalul 9:00-17:30;
  • contract pe perioada nedeterminata;
  • tichete de masă de 30 RON/zi;
  • al 13-lea salariu;


Applications

oana.stoian@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.