Suntem în căutarea unui contabil dedicat și profesionist pentru a se alătura echipei financiare.✨
Rolul presupune gestionarea activităților contabile zilnice, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt corect înregistrate și că procedurile contabile sunt respectate cu acuratețe.
Ce căutăm:
🔹 Experiență de minim 3 ani în domeniul contabilității (dar și cei cu experiență mai mică sunt bineveniți, atâta timp cât sunt dornici să învețe și să crească profesional).
🔹 Cunoștințe în SAGA și Excel.
🔹 Abilități de gestionare a deconturilor angajaților.
🔹 Disponibilitate de a lucra la sediul din Ramada Nord, București, programul fiind 09:00 - 17:30.
🔹 Permisul de depunere declarații este un avantaj, însă nu este obligatoriu – vei avea suportul echipei noastre experimentate.
🔹 Cunoașterea limbii engleze este un plus, dar nu este mandatorie.
Responsabilitățile tale vor include:
🔸 Emiterea facturilor și înregistrarea documentelor contabile.
🔸 Întocmirea și verificarea balantei contabile.
🔸 Gestionarea fluxului complet de contabilitate de la A la Z.
🔸 Colaborarea strânsă cu echipa de contabilitate pentru a asigura corectitudinea și eficiența proceselor.
🔸 Întocmirea deconturilor angajaților și monitorizarea acestora.
Suntem în căutarea unui contabil dedicat și profesionist pentru a se alătura echipei financiare.✨
Rolul presupune gestionarea activităților contabile zilnice, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt corect înregistrate și că procedurile contabile sunt respectate cu acuratețe.
Ce căutăm:
🔹 Experiență de minim 3 ani în domeniul contabilității (dar și cei cu experiență mai mică sunt bineveniți, atâta timp cât sunt dornici să învețe și să crească profesional).
🔹 Cunoștințe în SAGA și Excel.
🔹 Abilități de gestionare a deconturilor angajaților.
🔹 Disponibilitate de a lucra la sediul din Ramada Nord, București, programul fiind 09:00 - 17:30.
🔹 Permisul de depunere declarații este un avantaj, însă nu este obligatoriu – vei avea suportul echipei noastre experimentate.
🔹 Cunoașterea limbii engleze este un plus, dar nu este mandatorie.
Responsabilitățile tale vor include:
🔸 Emiterea facturilor și înregistrarea documentelor contabile.
🔸 Întocmirea și verificarea balantei contabile.
🔸 Gestionarea fluxului complet de contabilitate de la A la Z.
🔸 Colaborarea strânsă cu echipa de contabilitate pentru a asigura corectitudinea și eficiența proceselor.
🔸 Întocmirea deconturilor angajaților și monitorizarea acestora.
rezumat
accelerați aplicația prin partajarea profilului
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.