oferă detalii

oferă detalii


Offer

Căutăm un Contabil organizat și responsabil pentru a se alătura unei companii in domeniul
marketingului și publicității


Responsabilități:


● Contabilitate Primară:
○ Emiterea și verificarea facturilor;
○ Gestionarea dosarului de contabilitate (facturi, bonuri fiscale, deconturi);
○ Transmiterea documentelor financiare (extrase bancare, rapoarte, exporturi);
○ Descărcarea și verificarea facturilor din diverse platforme;
● Financiar:
○ Verificarea și asocierea încasărilor cu facturile;
○ Plata facturilor și obligațiilor fiscale;
○ Verificarea plăților și solicitarea facturilor lipsă;
● Resurse Umane:
○ Efectuarea plății salariilor;
○ Emiterea și gestionarea documentelor de angajare;
○ Gestionarea demisiilor, suspendărilor CIM și programările la medicina muncii;
○ Întocmirea pontajului și gestionarea concediilor.

Cerinte:


● Experiență minimă de 2 ani în domeniu.
● Cunoștințe in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
● Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
● Atenție la detalii și rigurozitate în verificarea documentelor.
● Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.

Aplică acum și alătură-te echipei noastre!

Email: alina.grasu@randstad.ro



Offer

Căutăm un Contabil organizat și responsabil pentru a se alătura unei companii in domeniul
marketingului și publicității


Responsabilități:


● Contabilitate Primară:
○ Emiterea și verificarea facturilor;
○ Gestionarea dosarului de contabilitate (facturi, bonuri fiscale, deconturi);
○ Transmiterea documentelor financiare (extrase bancare, rapoarte, exporturi);
○ Descărcarea și verificarea facturilor din diverse platforme;
● Financiar:
○ Verificarea și asocierea încasărilor cu facturile;
○ Plata facturilor și obligațiilor fiscale;
○ Verificarea plăților și solicitarea facturilor lipsă;
● Resurse Umane:
○ Efectuarea plății salariilor;
○ Emiterea și gestionarea documentelor de angajare;
○ Gestionarea demisiilor, suspendărilor CIM și programările la medicina muncii;
○ Întocmirea pontajului și gestionarea concediilor.

Cerinte:


● Experiență minimă de 2 ani în domeniu.
● Cunoștințe in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
● Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
● Atenție la detalii și rigurozitate în verificarea documentelor.
● Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.

Aplică acum și alătură-te echipei noastre!

Email: alina.grasu@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.