program map.
-
management agility
- Self Assessment and Development Plan
- Systemic Thinking
- Steering Change
- Coaching Basics
În acest modul dezvoltăm un mindset echilibrat, răbdător, sistemic și descoperim o hartă completă a managementului. Fiecare participant se auto evaluează cu ajutorul unui test și își definește și rafinează obiectivele de învățare. Participanții înțeleg care sunt competențele necesare pentru a implementa schimbări sustenabile și a delega eficient. Întrebarea la care răspundem foarte clar este “Cum faci lucrurile să se întâmple fără să simți nevoia să controlezi tu totul?”
de ce?
Fiecare manager are unele plusuri naturale în zona de leadership însă are nevoie de o întreagă suită de competențe și instrumente pe care să le potrivească foarte bine cu situațiile prin care trece. Când lipsesc diferite competențe, instrumente sau cunoștințe, tendința naturală este să căutăm explicații sau vinovați și scade automat eficiența cu care rezolvăm lucrurile.
exemplu.
Dacă un manager este foarte bun la a oferi direcție, această competență se dovedește a fi foarte utilă în situațiile critice în care lucrurile trebuie tratate urgent, însă dăunează dacă este folosită în exces. Dacă nu are alte competențe cu care să abordeze lucrurile, îi face pe ceilalți dependenți de el.
-
performance mechanics
- Facilitating Commitment
- Facilitating Contribution
- Offering Feedforward
- Facilitating Ownership
- Creating Space for Others
În acest modul oferim instrumentele necesare pentru a crea un mediu performant și deschis, dar și pentru a dezvolta potențialul oamenilor din echipă. Ne concentrăm pe schimbarea unor convingeri nesănătoase moștenite de la generațiile anterioare de management și îl ajutăm pe manager să ajungă în echilibru între obținerea rezultatelor pe termen scurt și dezvoltarea unor oameni autonomi pe termen lung.
de ce?
Am observat că există multe preconcepții despre cum ar trebui să se comporte oamenii din echipe, preconcepții care se transformă în nemulțumiri ale managementului. Fără a înțelege foarte bine dinamicile prin care pot duce o echipă la performanță, managerii vor continua să considere că problema sunt oamenii lor, iar oamenii vor deveni din ce în ce mai selectivi și vor pleca din mediile în care nu se simt respectați și susținuți.
exemplu.
Managerii se așteaptă ca ceea ce stabilesc cu oamenii să funcționeze rapid și se supără când nu se întâmplă astfel. De cele mai multe ori, nu au așteptările potrivite și nici cunoștințele necesare în ceea ce privește dezvoltarea oamenilor sau transformarea unor schimbări organizaționale în practici sustenabile, lucru care duce la a-și seta de la bun început așteptări nerealiste care nu pot duce decât la dezamăgiri și conflicte.
ce trebuie să știi despre curs
-
1.programul de desfasurare
Cursul are doua module împărție pe doua perioade:
- 12 - 13 ianuarie- identificarea mecanicilor care nasc și păstrează engagement-ul/ 09:30-17:30 (8h)
- 26 - 27 ianuarie- relational intelligence/ 09:30-17:30 (8h)
-
2. unde se desfasoara cursul?
Cursul se desfasoara la sediul Randstad România din București.
adresa sediu -
3. care este prețul cursului?
Prețul este de 1.100 € + TVA.
Este disponibil un discount de 10% dacă te înscrii împreună cu un coleg/prieten (fiecare dintre voi beneficiază de acest discount).
pașii prin care ajungem la engagement.
-
1. înțelegerea rolului de management
În primul modul, înțelegi profund rolul de management, iar asta îți aduce mai multă
încredere, claritate și chiar curaj în activitatea ta. -
2. creezi un mediu favorabil pentru oamenii tăi
În al doilea modul, descoperi cum creezi un mediu în care oamenii să se simtă competenți și încrezători.
-
3. devii partenerul oamenilor
În al 3-lea modul, descoperi cum poți activa motivația intrinsecă. Înveți să te poziționezi ca partener al oamenilor și să construiești relații solide și respectuoase și descoperi cum să gestionezi multitudinea de roluri greu de îmbinat: mentor, manager, coach, coleg.
-
4. creezi un mediu în care oamenii se simt mai engaged
Fermitatea și coloana vertebrală dezvoltate în primul modul, abilitățile de a gestiona provocările de zi cu zi într-un mod constructiv din al doilea modul și capacitatea de a avea discuții meaningful din al 3-lea modul te vor ajuta să creezi un mediu în care oamenii să se simtă mai engaged.
ce include traseul de dezvoltare?
În funcție de experiența participanților și nevoile clientului, experiența include o combinație personalizată a celor 4 tipuri de intervenții.
-
1. learning contract
O întâlnire de 1-2 ore în care setăm obiective împreună, atât echipa de proiect, participanții, cât și managerii acestora.
-
2. workshops
Sesiuni de training a câte 3 ore ce includ o cantitate mică de informație, practică și coaching pentru a transfera în realitate punctele cheie atinse.
-
3. group coaching sessions
Sesiuni a câte 2 ore în care ne întoarcem la obiectivele setate la începutul programului și creăm conștientizare și responsabilitate în participanți în relație cu traseul lor de dezvoltare.
cu ce pleci la final?
- self assessment
- plan de dezvoltare
- ghid pentru formularea feedforward-ului
- ghid de întrebări pentru conversații simple de coaching
- framework pentru pregătirea conversațiilor mai complexe
- ghid de întrebări pentru a scoate oamenii din zona de confort
- framework pentru a gestiona schimbările într-un mod mai eficient
- listă de principii care conturează mindset-ul de people management
engaging leader