ce este un service desk analyst?

Ca service desk analyst, ești principalul punct de contact cu clienții, deoarece oferi primul nivel de asistență. Te ocupi de solicitările de ajutor și întrebările primite prin e-mail sau telefon. Analiștii service desk folosesc procese de gestionare a solicitărilor și incidentelor pentru a răspunde nevoilor clienților. Ei evaluează rapid fiecare situație și stabilesc cel mai bun mod de acțiune. Unele scenarii cu care se confruntă un analist service desk includ furnizarea de informații generale despre serviciile sau produsele companiei. De asemenea, programează întâlniri cu specialiști pentru a ajuta clienții să rezolve probleme complexe.

ce face un service desk analyst?

Majoritatea rolurilor de analist service desk sunt grupate în diferite procese. Preia și validează solicitarea sau problema utilizatorului, captează și validează problema, pregătind-o pentru o procesare ulterioară. Al doilea proces este comunicarea cu utilizatorii prin canalele corespunzătoare. Acest proces în două părți asigură îmbunătățirea serviciului prin analize, recenzii și rapoarte.

În mod tradițional, rolurile de analist service desk sunt organizate pe niveluri care susțin escaladarea problemelor atunci când este necesar. Prin urmare, analiștii service desk sunt disponibili în nivelurile 1, 2, 3 și superioare pentru a oferi un răspuns coordonat la întrebările clienților. Având în vedere complexitatea responsabilităților, rolul de analist service desk necesită abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii.

Abilitățile tale tehnice și aptitudinea de rezolvare a problemelor sunt potrivite pentru a lucra ca analist service desk? Atunci citește mai departe pentru a afla ce competențe și calificări îți trebuie pentru a excela în rolul de service desk analyst.

găsește job-uri
1

salariul mediu al unui service desk analyst

Conform Paylab și resurselor interne Randstad Romania, salariul mediu de bază al unui service desk analyst este de aproximativ 3500 RON net pe lună. Un analist service desk cu experiență de 5 ani și care stăpânește o limbă străină, în special o limbă străină nordică (suedeză, norvegiană, daneză etc.) pot câștiga chiar peste 5500-6000 RON net pe lună.

ce factori influențează salariul unui analist service desk?

Pachetul de compensație al unui analist service desk este determinat de dimensiunea companiei, locația locului de muncă, educația și experiența. Salariile mai mari sunt adesea legate de calificări mai bune și niveluri de experiență. Atunci când ai lucrat ca analist service desk timp de mulți ani, este mai ușor să negociezi un salariu mai mare. Orașul în care lucrezi afectează de asemenea nivelul salarial. Orașele mari oferă salarii mai mari datorită cererii mai mari și a costului vieții. De exemplu, companiile IT din București sau Cluj plătesc mai mult pentru a reflecta costul vieții. De asemenea, companiile mari au resurse pentru a plăti mai mult în comparație cu firmele mai mici.

2

tipuri de analiști service desk

Unele tipuri de analiști service desk includ:

mascul zâmbitor pompând pumnul în aer
mascul zâmbitor pompând pumnul în aer
3

cariera de analist service desk

Să lucrezi ca analist service desk presupune să ajuți oamenii să rezolve problemele și să oferi asistență tehnică. Iată care sunt atribuțiile specifice, programul de lucru și perspectivele de carieră ale unui analist service desk.

4

educația și formare

Pentru a deveni analist service desk, nu sunt necesare calificări educaționale specifice.

Totuși pentru a-ți maximiza șansele de a obține un job în domeniu poți urma:

bărbat zâmbitor, purtând căști în timp ce lucrează
bărbat zâmbitor, purtând căști în timp ce lucrează

aptitudini și competențe

Analiștii service desk au nevoie de următoarele calități:

5

Întrebări frecvente (FAQs)

Iată cele mai frecvente întrebări despre munca de service desk analyst.

thank you for subscribing to your personalised job alerts.