ce este un director de telesales?

În calitate de director de telesales, vinzi produsele companiei prin telefon. Scopul principal este de a crește veniturile prin vânzări telefonice. Asta înseamnă că trebuie să fii un bun negociator și să înțelegi foarte bine caracteristicile produselor. În afară de vânzarea produselor, promovezi produsele și informezi clienții cu privire la reducerile disponibile.

Pe lângă faptul că generează venituri prin vânzări, ca director de telesales gestionezi conturile clienților și menții relații bune cu aceștia. Este de datoria ta să le reamintești clienților să își reînnoiască comenzile sau să îi informezi cu privire la ofertele curente. Conducerea îți poate monitoriza apelurile și ofertele, deoarece adesea sunt în joc sume mari de bani, ceea ce face o diferență semnificativă în veniturile anuale ale companiei.

ce face un director de telesales?

Mulți oameni confundă adesea telesales cu telemarketing, dar acestea diferă. Directorul de telesales are ca scop încurajarea menținerea relațiilor de afaceri cu clienții și sprijinirea reprezentanților de vânzări pe teren prin stabilirea de întâlniri. Pe de altă parte, telemarketingul are o sferă de acțiune mai largă, folosind apelurile telefonice pentru a crea interes, a produce lead-uri și a obține feedback din partea clienților. Telemarketerii creează perspective de vânzare, în timp ce directorii de telesales convertesc perspectivele în vânzări și clienți activi.

Crezi că rolul de director de telesales se potrivește cu abilitățile tale de persuasiune și negociere? Atunci citește mai departe pentru a afla ce competențe și calificări sunt necesare pentru a prospera într-un rol de director de telesales.

găsește job-uri
1

salariul mediu al unui director de telesales

Conform resurselor externe Paylab, confirmate de resursele interne Randstad,  salariul mediu al unui director de telesales este de aproximativ 9000 RON net pe lună. Cu toate acestea, veniturile pot începe de la 7000 RON net pe lună și pot ajunge chiar până la 13.000 RON net pe lună în funcție de nivelul de experiență și domeniul de activitate al companiei. În afară de salariul de bază, multe companii oferă bonusuri profitabile pentru atingerea obiectivelor sau pentru aducerea de clienți mari. Poți primi, de asemenea, numeroase beneficii extrasalariale.

cum să-ți mărești salariul ca director de telesales

Suma pe care o câștigi ca telesales executive depinde de mulți factori. De exemplu, locația geografică îți poate crește sau reduce salariul din cauza diferențelor salariale regionale. Pachetul de compensații în cazul unui post localizat în București poate fi mai mare, în comparație cu același post în orașele mici. Sectorul industrial este, de asemenea, un factor ce influențează salariul, și afectează bonusurile pe care le primești. Dacă ești agent de telesales pentru produse financiare sau de asigurări, pachetul de compensații este mai mare decât cel al agenților de telesales ce activează în domeniul serviciilor pentru clienți.

Poți câștiga mai mult într-o companie care oferă comisioane dacă realizezi mai multe vânzări sau generezi lead-uri suplimentare. În cazul în care comisioanele sunt nelimitate, salariul tău poate crește semnificativ. Calificările educaționale cresc, de asemenea, salariul prin sporirea șanselor de promovare în roluri specializate în vânzări cu salarii mai bune.

 

2

tipuri de directori de telesales

În calitate de director de telesales, poți îndeplini sarcini generale în telesales sau te poți specializa în domenii specifice, cum ar fi:

  • director de telesales outbound: în calitate de director de telesales outbound, sarcina ta este de a contacta telefonic potențiali clienți și de a crea interes pentru produsul companiei. De asemenea, iei legătura cu clienții potențiali pentru a încheia contracte sau pentru a-i asista în procesul de cumpărare.
  • inbound telesales executive: atunci când lucrezi ca agent de telesales inbound, rolul tău este de a primi apeluri de la potențiali clienți care doresc informații suplimentare despre produsele pe care le vinzi. Clienții existenți pot suna, de asemenea, pentru a plasa o comandă sau pentru a adresa întrebări despre o achiziție.
doi profesioniști bărbați care au o întâlnire
doi profesioniști bărbați care au o întâlnire
3

activitatea ca director de telesales

Fă-ți o imagine clară despre munca de telesales executive, descoperind sarcinile zilnice și programul de lucru.

4

educație și formare

Pentru a deveni director de telesales nu sunt imperios necesare calificările educaționale, dar acestea îți pot propulsa cariera. Unele dintre rutele de intrare în carieră includ:

  • Diplomă de licență: dacă îți dorești  să îți îmbunătățești competitivitatea în vânzări, o diplomă de licență îți poate spori șansele. Pentru un post de director de telesales, ar trebui să urmezi o facultate de marketing, vânzări sau managementul afacerilor. Totuși acestea nu sunt cu titlu obligatoriu, existând posibilitatea să obții un loc de muncă în telesales cu o diplomă de licență în orice domeniu. De exemplu, o diplomă în științe îți oferă un loc de muncă în telesales în departamentul de vânzări al unei companii farmaceutice.
  • experiență profesională: în calitate de director de telesales, ai nevoie de experiență profesională pentru a convinge potențialul angajator să te angajeze. Stagiile de practică, ucenicia și munca de voluntariat îți pot pune în valoare abilitățile și te pot face competitiv.

abilități și competențe

În vânzările prin telefon, abilitățile și pasiunea vor îmbunătăți perspectivele tale de carieră. Unele dintre abilitățile transferabile de care ai nevoie includ:

  • abilități de comunicare: ca executiv de vânzări prin telefon, trebuie să ai experiență în inițierea și menținerea conversațiilor semnificative cu potențialii cumpărători. Este crucial să înțelegi indiciile verbale și tonul clienților și să-ți ajustezi vocea pentru a construi o relație. Abilitățile de comunicare te ajută să explici caracteristicile complexe ale produsului în termeni simpli. Fiind un ascultător activ te ajută, de asemenea, să înțelegi preocupările clienților și să-ți ajustezi serviciile pentru a crește satisfacția.
  • abilități interpersonale: atunci când ești un executiv de vânzări prin telefon, ai nevoie de inteligență emoțională și empatie pentru a crea o relație prin telefon. Colaborarea cu alți agenți de vânzări te ajută, de asemenea, să crești veniturile.
  • abilități de negociere: ca executiv de vânzări prin telefon, trebuie să îndeplinești cotele de vânzări. Asta înseamnă să convingi clienții să cumpere produsele angajatorului tău și să-i convingi pe clienții actuali să comande mai mult. Abilitățile tale de negociere te ajută să convingi cumpărătorii să cumpere produsele tale și să gestionezi plângerile și preocupările clienților.
    utilizarea sistemelor telefonice și informatice: pe lângă preluarea apelurilor, trebuie să fii expert în software-ul de management al relațiilor cu clienții (CRM).
bărbați zâmbitori cu căști
bărbați zâmbitori cu căști
5

întrebări frecvente (FAQs)

Întrebări frecvente despre munca de director de telesales:

thank you for subscribing to your personalised job alerts.