ce este un brand manager?

Ca brand manager, gestionezi imaginea unei companii. Ești responsabil pentru percepția clienților asupra companiei și a brandului. Prin urmare, dezvolți strategii pentru a îmbunătăți imaginea brandului și pentru a face produsele companiei recognoscibile. Rolul necesită creativitate, abilități tehnice și perspicacitate în afaceri pentru a rămâne în fața concurenței.

Pe lângă faptul că inspiri entuziasm pentru produsul unei companii în exterior, creezi, de asemenea, interes printre angajați. Atunci când angajații sunt entuziaști, ei reprezintă brandul într-o lumină pozitivă, stimulând loialitatea clienților cu abilitățile lor de relaționare cu clienții. Brand managementul implică implementarea unor strategii diverse pentru a construi valoarea și capitalul de brand. De asemenea, identifici cele mai eficiente instrumente de marketing digital și comunicare pentru a prezenta o propunere unică de valoare pentru brand.

ce face un brand manager?

Ca brand manager, lucrezi împreună cu echipa de marketing pentru a te asigura că informațiile pe care le transmit publicului rezonează cu mesajul brandului. După studierea publicului și a nevoilor clienților, dezvolți un ton și o voce pentru brand, pe care să le folosești pe diverse platforme de social media pentru a crește gradul de conștientizare. Brand managerii creează, de asemenea, reclame și campanii de marketing pentru companie. De asemenea, colaborezi cu echipele de producție pentru a te asigura că atât caracteristicile cât și ambalajul produsului se potrivesc cu imaginea brandului.

Creză că perspicacitatea în afaceri și creativitatea ta sunt potrivite pentru a lucra ca brand manager? Atunci citește în continuare pentru a afla care sunt competențele și calificările de care ai nevoie pentru a excela în rolul de brand manager.

caută job-uri
1

salariul mediu al unui brand manager

Conform Paylab și resurselor interne Randstad România, salariul mediu al unui brand manager în România este de 7.000 -7.500 RON net pe lună. Pachetul de compensații variază, în general, în funcție de nivelul de experiență și complexitatea rolului. De exemplu, un brand manager junior primește un salariu de 5.000 RON net pe lună, în timp ce brand managerii seniori cu experiență câștigă chiar și peste 11.000 RON net pe lună.

Spre deosebire de profesioniștii din vânzări și marketing care primesc comisioane, brand managerilor li se oferă, de obicei, bonusuri anuale. Munca orelor suplimentare atrage, de asemenea, un pachet de compensații mai mare datorită intervalelor orare târzii. Unele companii oferă beneficii suplimentare ca parte a pachetului de compensații, cum ar fi asigurarea medicală sau decontarea transportului.

cum să crești salariul unui brand manager

Salariul unui brand manager depinde de calificări și experiența de muncă. De exemplu, absolvirea unei diplome de licență într-un domeniu relevant îți îmbunătățește perspectivele de angajare datorită cunoștințelor tale în domeniu. Pe măsură ce obții calificări suplimentare, pachetul tău de compensații ar trebui să crească treptat. Experiența ta influențează, de asemenea, câștigurile tale, deoarece îți determină expertiza și abilitățile transferabile. Dimensiunea companiei poate influența, de asemenea, salariul tău din cauza resurselor disponibile și a complexității locului de muncă.

2

tipuri de brand manageri

Tipurile de brand manageri depind, de obicei, de angajatorul pentru care lucrează și de aria de acoperire a rolului lor. Iată câteva tipuri de brand manageri:

femeie și bărbat stând la o cafenea
femeie și bărbat stând la o cafenea
3

cariera de brand manager

Să lucrezi ca brand manager presupune construirea unei reputații pozitive pentru compania pentru care lucrezi, pentru a-i crește vizibilitatea. Iată sarcinile specifice, mediile de lucru și programul brand managerilor:

4

studii și formare necesare pentru a fi brand manager

Pentru a deveni brand manager sunt necesare anumite calificări:

femeie și bărbat care au o conversație în timp ce stau
femeie și bărbat care au o conversație în timp ce stau

aptitudini și competențe

Unele dintre calitățile necesare unui brand manager includ:

5

întrebări frecvente (FAQs)

Întrebări frecvente despre munca de brand manager

thank you for subscribing to your personalised job alerts.