Programul nostru, Advanced Leadership Skills, ne permite să dezvoltăm competențele managerilor și a echipelor de management de a ghida alți oameni, astfel încât să se creeze o atmosferă plăcută și sigură de colaborare și muncă.
Advanced Leadership Skills prezintă 2 module:
1. Meaningful conversations - în acest modul dezvoltăm abilitatea de a purta o conversație sănătoasă, constructivă și mai ales la momentul potrivit. Practic, creăm conștientizare, aducem profunzime și redăm viață conversațiilor pe care un manager ar trebui să le aibă cu oamenii lui.
2. Teamship - în acest modul dezvoltăm abilitatea managerilor de a conduce grupuri și de a crea o atmosferă plăcută, în care oamenii să se simtă în siguranță și să spună cu ușurință ceea ce gândesc.
program map.
-
meaningful conversations
În acest modul dezvoltăm abilitatea de a purta o conversație sănătoasă, constructivă și mai ales la momentul potrivit. Practic, creăm conștientizare, aducem profunzime și redăm viață conversațiilor pe care un manager ar trebui să le aibă cu oamenii lui.
de ce?
Deși ne stabilim diverse strategii și stabilim procese ”pe hârtie”, conversațiile sunt
mijloacele practice prin care ajungem la oamenii care ar trebui să facă lucrurile să se
întâmple. Am observat că un număr mare de manageri nu prioritizează discuțiile cu
oamenii lor, iar majoritatea conversațiilor care contează și ar face o diferență lipsesc
de fapt din organizații. Rezultatul este un mediu în care lucrurile se întâmplă ”pentru
că trebuie”.exemplu.
În echipele în care lipsesc conversațiile de tracking, se întâmplă deseori ca oamenii să
își piardă concentrarea pe lucrurile stabilite și să nu le ducă până la capăt. Când apare
acest efect, răspunsul natural al managerilor va fi unul de reproș, dar asta pentru că nu
au oferit de fapt susținerea și ritmicitatea necesare la momentul potrivit. -
teamship
În acest modul dezvoltăm abilitatea managerilor de a conduce grupuri și de a crea o
atmosferă plăcută, în care oamenii să se simtă în siguranță și să spună cu ușurință
ceea ce gândesc.de ce?
Există încă multe echipe în care oamenii se simt mai mult pioni într-o strategie decât
ființe creative cu o contribuție valoroasă. Este o adevărată provocare în management
să poți activa diversitatea dintr-o echipă în direcția unui scop. Puțini manageri reușesc
să transforme un grup într-o echipă și să acceseze nivelul de sinergie.exemplu.
Un manager care nu știe să conducă într-un mod incluziv va tinde ca în diverse
contexte să preia conducerea, fapt care îi face pe oameni să nu se simtă apreciați, iar
asta duce la a nu-și găsi locul și a nu-și vedea contribuția într-o echipă. Efectul?
Detașarea emoțională, lipsa de implicare, de inițiativă, de inovație.